pühapäev, 21. veebruar 2010

Uurimistöö

Teema: " Tallinna Lennujaam”

Martin Dranenko

5a klass

TKVG

1. Mina olen valinud niisuguse teema kõigepealt sellepärast, et mind väga huvitab lennundus ja kõik, mis on sellega seotud. Ma olen käinud koos vanematega paljudes välisriikides, näiteks Prantsusmaal, Itaalias, Venemaal, Türgis, ja juba võin öelda , et kõik lennujaamad välisriikides on erinevad. Ma valisin selle teema, et rohkem teada saada eesti lennundusest ja Tallinna Lennujaama ajaloost ja tegevusest.

2. Tallinna Lennujaamast väljuvad erinevate lennufirmade lennukid ja ma oleks tahtnud teada, milliste lennukompaniitega teeb koostööd meie lennujaam.

3.Allikad:

Wikipedia- sellel lehel on palju lennujaama ajaloost ja tegevusest

Lennujaama ajalugu piltides- seal on huvitavad pildid

Wapedia- siin on kõik hästi selgelt kirjutatud

Turism - mis huvitavat on lennujaamas

4.Lennuk on õhust raskem õhusõiduk , mis lendab jõuseadme abil arendatud kiirusel tiibade all tekkiva aerodünaamilise tõstejõu toimel.

Lennujaam on hoone, kus teenindakse õhutranspordi reisijaid.

Lennuväli on väljak varustusega, mis on vajalik lennukite õhku tõusmiseks, maandumiseks , parkimiseks ja tehniliseks teenindamiseks.

Piloot on inimene, kes juhib õhusõidukit.

Stjuardess on inimene, kes teenindab reisijaid lennuki pardal.

1 kommentaar: